Asiakaskokemus on tunteita ja mielikuvia
Asiakaskokemus on tunteita ja mielikuvia Administer Pulssi -webinaarissa keskusteltiin lokakuussa asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä Tiina Mobergin ja Juha Seppälän johdolla….
Lue lisääAsiakaskokemus on tunteita ja mielikuvia Administer Pulssi -webinaarissa keskusteltiin lokakuussa asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä Tiina Mobergin ja Juha Seppälän johdolla….
Lue lisääOnko sellainen tunne, että talousasioiden hoitaminen ei ole sitä omaa vahvuusaluetta ja kaipaisit hieman ohjausta ja neuvontaa sen osalta? Yrityksen…
Lue lisääAdminister Pulssi -webinaarissa käytiin toukokuussa läpi tilinpäätöstä: mitä se kertoo yrityksen tilanteesta ja millaisiin asioihin yrittäjän kannattaa tilinpäätöksessä kiinnittää huomiota….
Lue lisääKasvun lasikatto tulee vastaan jokaiselle PK-yrittäjälle. Suomalaisten yritysten liikevaihto jämähtää yleensä joko yrittäjä- tai laajentumisvaiheessa. Moni syyttää suhdanteita, mutta jos…
Lue lisääTaloushallinnon ulkoistaminen on tätä päivää. Ulkoistuksella tavoitellaan tyypillisesti palvelujen skaalautuvuutta, kustannussäästöjä ja mahdollisuutta keskittyä omaan ydintekemiseensä. Se, mikä ei ole…
Lue lisää