Operatiivinen johtaja edistää kasvua ja jatkuvaa oppimista

14.10.2019

Jens on Administer Ruotsin operatiivinen johtaja. Työssään hän johtaa Tukholman toimiston arkea ja edistää yrityksen kasvua Ruotsin markkinoilla. Lue, mitä Jens kertoo työstään.

Alihankkijasta operatiiviseksi johtajaksi

Jensin tie Administerilla alkoi alihankkijana, mutta kahdessa vuodessa hänestä tuli täysimittainen Administer-tiimin jäsen.

“Sain ensimmäisen kontaktini Administeriin asiakkaan kautta: erään asiakkaani emoyritys käytti yrityksen palveluita Suomessa. Kiinnostuin kovasti eFina -järjestelmästä ja aloinkin työskentelemään aliurakoitsijana Administerille täällä Ruotsissa. Parin hyvän yhteistyövuoden jälkeen kesällä 2018 minusta tuli Ruotsin toimiston operatiivinen johtaja. Olen ollut onnellinen Administerin työntekijä siitä lähtien!”

Vapaus kasvaa ja kehittää Ruotsin markkinoilla

Jensin mukaan yksi parhaista asioista hänen työssään on se luottamus ja vapaus, jota Administer on osoittanut Ruotsin toimistolle ja sikäläiselle tiimille.

“Meille annetaan paljon vapautta luoda menestystä täällä Ruotsin markkinoilla. Lopulta kyse on yrityksen rakentamisesta ja kasvattamisesta yhdessä tiimini ja asiakkaidemme kanssa.”

Työssään Jens nauttii myös sparraamisesta, ongelmanratkaisusta ja siitä, että saa auttaa tiimiään kasvamaan ja oppimaan.

“Innostun aina siitä, kun pääsen ratkaisemaan haasteita tiimini kanssa. Vielä enemmän innostun, kun näen heidän ratkaisevan tilanteita paremmin kuin itse olisinkaan pystynyt!”

Haastamassa itseä sekä alaa

Jensin silmissä Administer erottuu yrityksenä edukseen erityisesti yrittäjähengellään.

“Me tähtäämme aina korkealle ja haastamme itseämme sekä koko alaa. Nautin todella Administerin pienen yrityksen hengestä, joka ei ole kadonnut, vaikka yritysryhmä kasvaa jatkuvasti. Tulevaisuudessa haluan jatkaa Administerin kasvattamista Ruotsin markkinoilla ja oppia jatkuvasti uutta matkan varrella.”

Lue myös muut uratarinamme