Reklamaatiot
Reklamaatiotilanteita tulee väistämättä vastaan yritystoiminnassa. Toisinaan reklamaatio tulee omasta työstä ja toisinaan on pakko reklamoida alihankkijan tekemä työ. Reklamaation on tärkeä olla oikeanlainen, jotta reklamoijan oikeudet turvataan. Toisaalta reklamaatioon on tärkeä vastata täsmällisesti ja pitää näin tilanne hallinnassa.
Palvelun hyödyt:
- Reklamaatioprosessi on työläs ja vie aikaa yrityksen pääliiketoiminasta. Prosessin luovuttaminen ammattilaiselle säästää aikaa ja vaivaa.
- Voit olla varma, että reklamaatioprosessi hoituu oikein – olitpa reklamoimassa tai vastaamassa reklamaatioon.
- Reklamaatioprosessin laajuus määrittää työmäärän ja näin ollen hinnan. Yleensä reklamaatiot sisältyvät yrityksen oikeusturvavakuutukseen.
Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Rauli Viippola
Head of Legal and Compliance
+358 40 593 8952
rauli.viippola@administer.fi