Administer Ajankohtaista Uutinen Tee palvelupyyntö verkossa, asiantuntijamme hoitavat

Tee palvelupyyntö verkossa, asiantuntijamme hoitavat

Tee palvelupyyntö verkossa, asiantuntijamme hoitavat

Uusi palvelupyyntöjärjestelmämme on nyt käytössä. Järjestelmä mahdollistaa palvelupyyntöjen seuraamisen reaaliaikaisesti palvelupyyntöjärjestelmämme kautta ja tekee näin asioimisesta helpompaa. Järjestelmän kautta voit jättää meille palvelupyynnön helposti, nopeasti ja tietoturvallisesti. Pyynnöt käsitellään Palvelukeskuksessamme, jonka palvelualttiit asiantuntijat ratkaisevat kysymyksesi ripeästi ja ammattitaitoisesti. Tavoitteemme on helpottaa jokaisen asiakkaamme elämää.

Järjestelmässä voi tehdä erilaisia palvelupyyntöjä:

  • Taloushallinnon tuki: kaikki taloushallintoon liittyvät kysymykset
  • eFina-tuki: eFina-järjestelmään ja sen käyttöön liittyvät asiat
  • Muu IT-ongelma: muut palveluidemme IT-maailmaan kuuluvat palvelupyynnöt yms.
  • Palaute: Palveluun ja järjestelmiin liittyvät vapaat palautteet

Et tarvitse tunnuksia palvelupyynnön tekemiseen, mutta tunnusten avulla voit seurata avattuja palvelupyyntöjä kätevästi järjestelmän kautta. Jokaisesta palvelupyynnöstä saat sähköpostin, jonka kautta pääset seuraamaan sen edistymistä. Myös palvelupyynnön ratkaisemisesta tiedotetaan sähköpostitse.

Näin helppoa se on:

    1. Mene osoitteeseen http://support.administer.fi tai eFinan palvelukeskus välilehdelle
    2. Paina etusivulla Tee palvelupyyntö
    3. Täytä yhteystietosi ja valitse pyynnön aihe
    4. Kirjoita otsikko ja kuvaus palvelutarpeestasi
    5. Paina Luo uusi palvelupyyntö -painiketta
    6. Järjestelmä lähettää tiedon avatusta palvelupyynnöstä sähköpostiin

 

Halutessasi tarkastella olemassa olevaa palvelupyyntöä

    1. Paina etusivulla Tarkista palvelupyynnön tila
    2. Täytä sähköpostiosoitteesi ja palvelupyynnön numero
    3. Kirjaudu sisään
    4. Pääset tarkastelemaan olemassa olevaa palvelupyyntöä.

 

Mikäli palvelupyyntö tulee puhelimitse tai muussa keskustelussa, palvelukeskus tekee palvelupyynnön järjestelmään puolestasi. Palvelukeskuksen puhelinnumero säilyy ennallaan ja on 020 703 2010.

Helppokäyttöisen ja selkeän palvelupyyntöjärjestelmän avulla voimme palvella asiakkaitamme entistä sujuvammin. Kokeile vaikka heti!