Administer Ajankohtaista Artikkeli Yrittäjien tukena Etelä-Karjalassa

Yrittäjien tukena Etelä-Karjalassa

Yrittäjien tukena Etelä-Karjalassa

Administer haluaa auttaa eteläkarjalaisia yrityksiä yhä parempaan liiketoimintaan hyvää taloushallintoa tekemällä. Erityisesti digitaalisen taloushallinnon osaajana haluamme toimia yritysten ja yrittäjien kumppanina, auttaen heitä entistä parempaan liiketoimintaan ja tuloksentekoon.

– Tärkeä periaatteemme on se, että tarjoamme palveluita ihmiseltä ihmiselle vaikka digitaalisuuteen panostammekin. Olemme suuri toimija, mutta asiakkaillemme on aina määritellyt vastuuhenkilöt, joiden kanssa asiat hoidetaan, painottaa Lappeenrannan toimipisteeltä käsin työskentelevä Administerin Kaakkois-Suomen ja Päijät-Hämeen myyntipäällikkö Samu Pulli.

– Ja vaikka digitaalisuuteen panostammekin, niin esimerkiksi täällä Lappeenrannassa palvelemme paikallisesti paikallisia yrityksiä. Meillä voi aina tulla käymään myös paikan päällä! Pulli vakuuttaa.

Paikallisuuden lisäksi palvelun tasoa pidetään korkealla suuren organisaation eduilla. Jokaisesta aihealueesta löytyy talon sisältä erityisosaamista, ja esimerkiksi yrityksen omalle kirjanpitäjälle ja palkanlaskijalle on aina nimetyt varahenkilöt, jolloin vaikkapa sairauspoissaolojen myötä asiat eivät jää tekemättä.

Kaikille sopiva paketti

Myyntipäällikkö Pulli kertoo, että yhtä ja samaa sapluunaa ei voida käyttää, jotta yrityksiä pystytään palvelemaan hyvin. Esimerkiksi kokoluokka itsessään ei määritä yrityksen tarpeita.

– Tarjottava kokonaisuus lähtee aina yrityksen tarpeesta. Ei sitä voi suoraan katsoa yhtiömuodosta, henkilöstömäärästä tai vaikkapa liikevaihdon suuruudesta.

– Meillä on asiakkaita yhden henkilön toiminimiyrittäjistä kansainvälisiin konserneihin, ja heitä kaikkia yhdistää se, että on käyty tarkasti läpi, mitä juuri he tarvitsevat, ja sen jälkeen tarjottu sopivaa palvelupakettia.

Pullin mukaan tavoitteena on, että Administer pystyy olemaan asiakasyritykselleen kumppani, joka tuo tämän liiketoimintaan lisäarvoa.

– Kun pystymme tähän, niin taloushallintopalvelut näyttäytyvät asiakkaallemme enemminkin investointina kuin vain pelkkänä kustannuksena.

Monesti esimerkiksi verotuksellisissa asioissa voidaan tavoittaa suuria etuja. Muun muassa toiminimen ja osakeyhtiön veromenettelyt eroavat paljon toisistaan, ja ammattimainen kumppani voi edesauttaa taloudellisten hyötyjen saavuttamisen lisäksi ikävien yllätysten välttämisessä.

– Joissain tapauksissa voidaan esimerkiksi harkita holding-yhtiön perustamista tai laajempia yritysjärjestelyitä. Harvoin se verottaja ottaa yhteyttä että ”Hei teepä näin, niin voit maksaa merkittävästi vähemmän veroja!” Pulli naurahtaa.

Tyytyväinen asiakas

Kaksi vuotta sitten perustetun Book Kings Oy:n toinen omistaja, yrittäjä Joonas Korpela on Administerin palveluihin tyytyväinen.

– Vaihto edelliseltä tilitoimistolta sujui kitkattomasti ja palvelun laatu on muutenkin ollut tosi hyvää. Meidät on huomioitu mukavasti, ja olemme saaneet erinomaista neuvontaa. Ja se on ollut itselle kiireisenä tärkeää, että olemme aina saaneet vastauksia nopeasti, Korpela kiittelee.

– Ja jos joku asia on meinannut unohtua, niin kärsivällisesti on muistuteltu ja opastettu vaikkapa kuittien lähettämisessä sähköisesti, hän naurahtaa.

Korpela kiittelee hyvää asiakaskokemusta myös siitä, että heidän tarvitsemansa palvelut käytiin heti alkuun selkeästi läpi. Näin myös pakettiin kuuluva hinnoittelu on selkeä, eikä ikäviä lisälaskutusyllätyksiä ole tullut.

– Ylipäätään suht tuoreelle yritykselle hinta on tietenkin merkittävä tekijä. Tässä tilanteessa arvostaa sitä, että tietää etukäteen mitä numeroita seuraavassa laskussa on.

Palveluiden ja hinnoittelun läpinäkyvyyden tärkeyttä korostaa myös Pulli.

– Tämä on molemmin puolin oleellista ja reilua sekä mahdollistaa sen luottamuksen muodostamisen, joka tarvitaan hyvään kumppanuuteen, hän linjaa.

 

Tutustu myös muihin asiakastarinoihimme