Administer yrityksenä

1985

Perustamisvuosi

700+

Henkilöstömäärä

50 milj. €

Liikevaihto

35%

Vuotuinen kasvu

4000+

Asiakasta

23

Toimipaikkaa

Ajassa

Administer pitää huolta työntekijöidensä koulutuksesta, jotta se pystyy palvelemaan aina tämän päivän tiedoilla ja osaamisella.

Läsnä

Administer kuuntelee herkällä korvalla asiakkaitaan ja on siellä, missä hekin. Toimipaikkoja perustetaan tarpeen mukaan eri puolille Suomea.

Vastuullinen

Administerin toiminta perustuu suomalaiseen osaamiseen ja tekemiseen. Työllistämme Suomessa ja pidämme kunnia-asianamme huolehtia yritysvastuusta ja maksaa verot Suomeen.

quote

Hyvin palveleva kokonaisuus

“Yhteistyö käynnistyi todella vaivattomasti vuodenvaihteessa 2010. Olin tutustunut eFinaan jo aiemmin erään tytäryhtiömme kautta ja todennut sen ylivoimaiseksi ratkaisuksi. eFinan avulla pysyn reaaliaikaisesti kartalla siitä, missä yhtiömme menevät päivittäin. Lisäksi integraatiot toiminnanohjausjärjestelmäämme saatiin toteutettua vaivattomasti, jolloin lopputuloksena on meitä hyvin palveleva, integroitu kokonaisuus. Henkilökunta on ammattimaista ja palvelualtista. Suosittelen lämpimästi!”

Panu Kauppinen
CFO, Soprano Oyj

quote

Helppoa ja mukavaa laskutusta

“Sain säästettyä hallinnollista työtä pari päivää kuukaudessa entiseen verrattuna. eFina on aivan mahtava! Esimerkiksi laskutus ei ole koskaan ollut näin mukavaa.”

Jari Latvala
toimitusjohtaja, OpSec Oy

quote

eFinan helppous ja uuden asiakkaan haltuunotto tekivät vaikutuksen

“Olen käyttänyt kaikkia yleisimpiä sähköisen taloushallinnon työkaluja ja Administerin eFina on käytettävyydeltään ylivertainen. Myös Administerin malli hoitaa uuden asiakkuuden haltuunotto teki minuun lähtemättömän vaikutuksen.”

Riku Lehtinen
Tuloksentekijät

Ottakaa minuun yhteyttä