Uuden yrittäjän tai pienyrityksen ohittamaton etu.
Administer Startti 99,- €/kk

Administer Startti

Olitpa sitten uusi, aloittava yrittäjä tai pienen yrityksen omistaja sähköinen taloushallinto vapauttaa aikasi muuhun yrityksellesi tärkeään asiaan.

PALVELUTASO

Palvelu sisältää nimetyn kirjanpitäjän ja palkanlaskijan. Ostolaskujen vastaanotto (skannauspalvelu,verkkolasku, sähköposti), maksatus, arkistointi sekä myyntilaskujen lähetys (posti, verkkolasku, sähköposti) sisältyvät palveluun.

SISÄLTÄEN

Laskut 10 kpl/kk (osto- tai myyntilaskut), kuukausittainen kirjanpito ja alv-laskenta ja sähköinen ilmoitus verottajalle sekä perusneuvontapalvelut, sähköiset tiliotteet, 1 käyttäjä, 1 pankkitili, raportointi seuraavan kk:n loppuun-

KIINTEÄ KUUKAUSIVELOITUS

99,00 € / kk + palkat 16 € / kpl (alv 0%) ja tulorekisteri-ilmoitukset 35 € / kk

Tositemäärien ja kuukausiveloituksen tarkistus kuuden kuukauden kuluttua aloituksesta. Ylimenevät tapahtumat veloitetaan tilausvahvistuksen mukaisin yksikköhinnoin.

KÄYTTÖÖNOTTO

Taloushallinnon aloitus 195,00 € sisältäen mm. pankkiyhteyden avaus, ohjelman avaus, verkkolaskut, aloitus- ja seurantapalaverit, ohjelman käytönopastus.

VUOSITTAISET VELOITUKSET

Tilinpäätös 70,00 €/h, veroilmoitus 215,00 €/kpl.

Tilaa tästä tai pyydä lisätietoja myyjältämme

Yrityksen nimi *

Yhteyshenkilö *

Y-Tunnus *

Puhelinnumero *

Sähköpostiosoite *

Postisoite *