REKRYTOINTI: KIRJANPITÄJÄ TAMPEREELLE TAI HÄMEENLINNAAN

04.05.2018

Administer Oy on suomalainen sähköisen taloushallinnon edelläkävijäyritys. Vuonna 1985 perustettu yritys on yksi suurimmista taloushallinnon palveluntarjoajista Suomessa. Yhtiö työllistää yli 350 taloushallinnon ammattilaista ja asiakkaita on noin 3000 eri toimialoilta, pörssiyhtiöistä yhden työntekijän yrityksiin. Administer vapauttaa asiakkaiden aikaa tuottavaan liiketoimintaan muuttamalla taloushallinto paperittomaksi ja reaaliaikaiseksi. Administer tarjoaa lisäksi laadukkaita ulkoistetun talousjohtajan ja controllerin palveluita vuosikymmenien kokemuksella.

Olemme alan isoimpia toimijoita ja vakaa työnantaja. Haemme ammattitaitoiseen joukkoomme Tampereen tai Hämeenlinnan toimipisteeseen

TILINPÄÄTÖSTAITOISTA KIRJANPITÄJÄÄ

Tulet vastaamaan asiakasyritystemme taloushallintopalvelusta. Tehtäviisi kuuluvat ulkoiseen laskentaan liittyvät tehtävät, kuten kirjanpito, tilinpäätökset sekä viranomaisilmoittaminen.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa taloushallinnon koulutusta sekä kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä – Administerilla numeroiden takana on innovatiivinen ja aktiivinen neuvonantaja, joka haluaa tehdä asiat helpoiksi asiakkaillemme. Sinulla on itsenäinen, huolellinen ja vastuullinen ote työhösi. Hyvän koulutus- ja kokemustaustan lisäksi arvostamme vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän, kannustavan työilmapiirin, kehittymismahdollisuuksia sekä eteenpäin menevän yrityksen yhdessä tekemisen meininkiä.

Oletko etsimämme asiakaspalvelun ja taloushallinnon taitaja? Lähetä meille vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi sekä palkkatoivomuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry@administer.fi otsikolla KIRJANPITÄJÄ + paikkakunta viimeistään 20.5.2018. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Tule mukaan rakentamaan rohkeasti erilaisen Administerin menestystä!