Koronavirusepidemian vaikutukset Administerin palveluihin

17.03.2020

 

Koronavirusepidemian vaikutukset Administerin palveluihin

Koronavirustilanne on muuttunut viime päivinä maailmalla ja aiheuttaa ymmärrettävästi huolta.

Meille Administerilla asiakkaamme ja henkilökuntamme ovat tärkeitä, joten osana varautumissuunnitelmaa olemme ryhtyneet toimiin epidemian leviämisen ehkäisemiseksi.

Seuraamme aktiivisesti viranomaistahojen antamia ohjeita ja tiedotamme ja ohjeistamme henkilökuntaamme niiden mukaisesti.

Miten olemme varautuneet?

Administer pyrkii palvelemaan asiakkaitaan normaalisti koronaviruksen aiheuttamista rajoituksista huolimatta. Asiakaspalvelu sekä verkkopalvelu eFina ovat auki tavalliseen tapaan. Asiakastapaamiset hoidamme ensisijaisesti sähköisiä asiointikanavia hyödyntäen, esimerkiksi Skypen välityksellä. Yhteyshenkilösi tavoitat normaalisti puhelimen ja sähköpostin avulla.

Välttääksemme viruksen leviämisen olemme siirtyneet toimiston sijasta etätyöskentelyyn, niiltä osin kuin se on mahdollista. Etätöillä varmistamme töiden sujuvan jatkuvuuden ja työntekijöidemme turvallisuuden sekä minimoimme tartuntariskit. Ulkomailla matkustaneet työntekijämme ovat ohjeiden mukaisesti kahden viikon karanteenissa.

Tehtävänämme on huolehtia asiakkaittemme liiketoiminnan jatkuvuudesta, joten varmistamme kaikin tavoin, että asiakasyritystemme palkanlaskenta ja kirjanpito hoidetaan sovitusti.

Arki rullaa meillä olosuhteisiin nähden normaalisti ja tiedotamme teitä viipymättä, mikäli tilanteeseen tulee muutoksia.

Lisätietoja tilanteesta saat tarvittaessa omalta yhteyshenkilöltäsi.