Sähköisen taloushallinnon asiantuntija Administer Oy aloittaa kansainvälistymisensä laajentamalla Tukholmaan

08.11.2016

Sähköisiä taloushallintopalveluja tarjoava Administer laajentaa toimintaansa Suomen rajojen ulkopuolelle. 35 prosentin vuosivauhdilla kasvava auktorisoitu tilitoimisto avaa uuden toimipisteen Tukholmaan palvellakseen sekä Ruotsissa toimivia suomalaisyrityksiä että ruotsalaisia asiakkaita.

Helsinkiläinen taloushallintoalan kasvuyritys Administer avaa ensimmäisen toimistonsa Suomen ulkopuolella. Tukholman toimisto tuo Administerin asiantuntijapalvelut asiakkaiden lähelle myös Pohjanlahden toisella puolella. Ensimmäiset asiakassopimukset on jo tehty.

”Administer panostaa vahvasti paikalliseen läsnäoloon. Haluamme olla siellä, missä asiakkaammekin ovat, sillä se auttaa meitä ymmärtämään parhaiten heidän toimintaympäristöään ja tarpeitaan. Meille on tärkeää olla helposti tavoitettavissa ja asiakkaidemme tukena”, Administerin toimitusjohtaja Peter Aho sanoo. ”Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä taloushallinnon palveluita myös länsinaapurissa, joten Ruotsiin laajentaminen oli luonnollinen askel.”

Strateginen askel kohti kansainvälisyyttä

Administer on Suomen edustaja taloushallinnon palveluntarjoajien kansainvälisessä Integra International -verkostossa, ja Tukholman toimiston avaamisen myötä yhtiöstä tulee myös Ruotsin Integra-edustaja. Verkoston jäsenet tekevät yhteistyötä tarjotakseen asiakkailleen mahdollisimman sujuvaa, rajat ylittävää palvelua maailmanlaajuisesti.

”Maailmanlaajuisen verkoston tuella voimme sekä palvella nykyisiä asiakkaitamme kansainvälisissä asioissa että tavoittaa uusia markkinoita. Maailma pienenee jatkuvasti, ja palveluja sekä tuotetaan että tarvitaan yli rajojen. Me olemme luonnollisesti mukana tässä kehityksessä, emmekä aio jäädä paikoillemme. Kansainvälistyminen on osa strategiaamme. Aloitamme Tukholmasta, mutta jatkoa seuraa”, sanoo Aho.

Suomessa Administer toimii 16 paikkakunnalla, uusimpina alkusyksystä mukaan liittyneet Salo, Seinäjoki ja Levi. Voimakkaasti kasvavan yrityksen toiminta perustuu modernin teknologian ja asiantuntijuuden yhdistelmään: sähköinen taloushallinnon ohjelmisto eFina tarjoaa mahdollisuuden hallita yrityksen taloutta reaaliaikaisesti, ja Administerin osaavat ammattilaiset palvelevat niin kirjanpidossa ja palkanlaskennassa kuin talousjohdossakin.

Lisätietoja:
Peter Aho
Toimitusjohtaja
Administer Oy
p. 040 501 3661
peter.aho@administer.fi