REKRYTOINTI: RESKONTRANHOITAJA HELSINKI

08.02.2018

Administer Oy on suomalainen sähköisen taloushallinnon edelläkävijäyritys. Vuonna 1985 perustettu yritys on yksi suurimmista taloushallinnon palveluntarjoajista Suomessa. Yhtiö työllistää yli 350 taloushallinnon ammattilaista ja asiakkaita on noin 3000 eri toimialoilta, pörssiyhtiöistä yhden työntekijän yrityksiin. Administer vapauttaa asiakkaiden aikaa tuottavaan liiketoimintaan muuttamalla taloushallinto paperittomaksi ja reaaliaikaiseksi. Administer tarjoaa lisäksi laadukkaita ulkoistetun talousjohtajan ja controllerin palveluita vuosikymmenien kokemuksella.

Olemme alan isoimpia toimijoita ja vakaa työnantaja. Haemme ammattitaitoiseen joukkoomme Helsingin toimistolle Ruoholahteen

RESKONTRANHOITAJAA

Tulet vastaamaan asiakasyritystemme reskontrapalvelusta. Tehtäviisi kuuluvat mm. osto- ja myyntilaskujen laskutietojen oikeellisuuden varmistaminen, laskujen tiliöinti, kierrätys ja maksatus sekä laskutus.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa taloushallinnon koulutusta sekä kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä – Administerilla numeroiden takana on innovatiivinen ja aktiivinen neuvonantaja, joka haluaa tehdä asiat helpoiksi asiakkaillemme. Sinulla on itsenäinen, huolellinen ja vastuullinen ote työhösi. Hyvän koulutus- ja kokemustaustan lisäksi arvostamme vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän, kannustavan työilmapiirin, kehittymismahdollisuuksia sekä eteenpäin menevän yrityksen yhdessä tekemisen meininkiä.

Oletko etsimämme asiakaspalvelun ja taloushallinnon taitaja? Lähetä meille vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi sekä palkkatoivomuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry@administer.fi otsikolla RESKONTRANHOITAJA HELSINKI viimeistään 25.2.2018. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Tule mukaan rakentamaan rohkeasti erilaisen Administerin menestystä!