Ajankohtaista

Administerin asiakkaana käytössäsi on nyt markkinoiden kehittynein raportointijärjestelmä osana eFinaa.

Lähteekö tilitoimisto vaihtoon? Uskalla vaatia enemmän

08.06.2017

Tilitoimiston vaihtamista kannattaa harkita, jos yhteistyö ei suju toivotulla tavalla. Tilitoimisto on yrityksen tärkein kumppani, eikä sitä haluta vaihtaa ilman painavaa syytä. Jos yhteistyö kuitenkin takkuaa, on vaihtoa syytä miettiä vakavissaan. ”Tilitoimistolta voi odottaa muutakin kuin pelkän lakisääteisen velvollisuuden täyttämistä. Parhaimmillaan se on yksi yrityksen parhaista neuvonantajista”, sanoo Administer Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Jussi Jaakkola. […]

Lue lisää

Lomakausi alkaa – kuusi vinkkiä kesään

01.06.2017

Yrityksissä on muistettava huolehtia siitä, kuka vastaa erinäisistä asioista muiden lomaillessa. Kesäkauden alkaessa yritysten oma väki alkaa jäädä lomille ja kymmenet tuhannet kesätyöntekijät ja -harjoittelijat aloittavat työnsä. Onhan yrityksessäsi varmistettu, että työt ja talouspuoli rullaavat myös lomien aikaan? 1. Laskut, maksuliikenne ja palkat Loma-aikoja varten on mietittävä, mitä tehtäviä on delegoitava ja kuka toimii kenenkin […]

Lue lisää

Pidä huolta saatavista – laskutus kuntoon

24.05.2017

Laskuttaminen, saatavien seuraaminen ja niiden perintä vaativat jatkuvaa huomiota. Asiakkaiden maksut ovat myöhässä ja samaan aikaan omat kulut juoksevat. Tämä on yrittäjien arkea. Jokaisen yrittäjän on tiedettävä, paljonko rahaa yritykseen on tulossa ja paljonko kuluja sillä on maksettavana. Yritysten on varmistettava, että ne saavat rahat myynnistä kohtuullisessa ajassa. Tässä auttaa laskuttamisen ja myyntisaatavien aktiivinen seuraaminen. […]

Lue lisää

Tiesitkö? Talousjohtajan voi vuokrata

18.05.2017

Talousjohdon tehtävien ulkoistaminen tuo hyötyjä erikokoisille yrityksille. Osaava talousjohto on avainasemassa yrityksen menestymisessä. Talousjohtajan tehtävä on auttaa liiketoiminnan suunnittelussa, kehittämisessä ja johtamisessa. Hän toimii johdon sparraajana ja ohjaa kaikissa talouteen liittyvissä kysymyksissä. Ulkoistettu talousjohtaja on varteenotettava vaihtoehto, on yrityksen kokoluokka tai tilanne mikä tahansa. Yrityksen tavoitteet ja tarpeet ratkaisevat. ”Talousjohtopalveluista on suuri apu, kun yritykseen […]

Lue lisää

Matkailualan arvonlisäverotus käytännönläheisesti – tilaisuus 24.4.2017 Rovaniemi

05.04.2017

Matkailualan arvonlisäverotus käytännönläheisesti – tilaisuus 24.4.2017 Rovaniemi Matkailualan arvonlisäverotus on mutkikas kokonaisuus. Palveluita voidaan ostaa yksittäisinä palveluina tai useammista palveluista koostuvina ja yhdistettyyn hintaan myytävinä matkapaketteina. Paketteihin voi sisältyä usean eri verokannan alaisia palveluja, joista osa voi olla itse tuotettuja ja osa alihankkijoilta ostettuja. Lisäksi palveluja saatetaan tuottaa useamman kuin yhden valtion alueella. Marginaaliverotuksen soveltamisedellytysten […]

Lue lisää

Paperiset kuitit jäävät historiaan ja korvautuvat eKuitilla

31.03.2017

Paperiset kuitit jäävät historiaan ja korvautuvat eKuitilla Administer on mukana aktiivisena toimijana kehittämässä taloushallinnon paperittomuutta, robotiikkaa, reaaliaikaisuutta, tietojen hyödynnettävyyttä yms., joilla taloushallinnon aiheuttamaa työkuormaa voidaan vähentää ja taloushallinnon tuottamaa informaatiota paremmin hyödyntää. Yksi iso taloushallintoa kuormittava työ koskee paperisesti toimitettavia kuitteja. Jokainen, joka tekee yritykselle hankintoja käteisellä tai maksukortilla, tietää kuittien aiheuttaman hallinnollisen työmäärän. Kuittiskannerit ym. […]

Lue lisää

Administer laajenee Jyväskylässä – Jyväskylän Kirjanpitopalvelu Oy liittyy Administer-ketjuun

01.03.2017

Administer laajenee ostamalla kokeneen taloushallinnon palveluyhtiö Jyväskylän Kirjanpitopalvelu Oy:n liiketoiminnan. Jyväskylän Kirjanpitopalvelu Oy:n liiketoiminta siirtyy osaksi Administer Oy:n toimintaa liiketoimintakaupalla 1.3.2017 alkaen. Jyväskylän Kirjanpitopalvelu Oy on vuonna 2007 perustettu yhden hengen tilitoimisto, jonka toimipaikka on Jyväskylän keskustassa. ”Tämä yritysosto vahvistaa Administerin asemaa yhtenä alan suurimmista toimijoista”, Administer Oy:n toimitusjohtaja Peter Aho kertoo. ”Tehdyn kaupan myötä […]

Lue lisää

Administer laajenee Helsingissä – T&H Palvelut liittyy Administer -ketjuun

11.01.2017

Administer laajenee ostamalla kokeneen taloushallinnon palveluyhtiö T&H Palvelut Oy:n liiketoiminnan. T&H Palvelut Oy:n liiketoiminta siirtyy osaksi Administer Oy:n toimintaa liiketoimintakaupalla 1.1.2017 alkaen. T&H Palvelut Oy on vuonna 1987 perustettu viiden hengen tilitoimisto, jonka toimipaikka on Helsingin keskustassa. ”Tämä yritysosto vahvistaa Administerin asemaa yhtenä alan suurimmista toimijoista”, Administer Oy:n toimitusjohtaja Peter Aho kertoo. ”Tehdyn kaupan myötä […]

Lue lisää

Ottakaa minuun yhteyttä