Ajankohtaista

Administer laajenee Jyväskylässä

04.10.2017

Tilitoimisto TiliSiipi Oy liittyy Administer-ketjuun TiliSiipi Oy:n liiketoiminta siirtyy osaksi Administer Oy:n toimintaa liiketoimintakaupalla 1.11.2017 alkaen. Jyväskyläläinen TiliSiipi on palvellut yli 70 alueen yritystä jo 11 vuoden ajan. ”Tämä yritysosto vahvistaa Administerin asemaa Jyväskylän seudulla ja yhtenä Suomen suurimmista taloushallinnon toimijoista”, Administer Oy:n toimitusjohtaja Peter Aho kertoo. ”Tehdyn kaupan myötä pääsemme edelleen kehittämään toimintaamme. TiliSiiven […]

Lue lisää

Palkkaa vai osinkoa – mikä ratkaisee?

02.10.2017

Varojen jakaminen on aloitettava arvioimalla, millainen yrityksen maksukyky on. Jokaisen yrittäjän on tehtävä verotukseen vaikuttavia valintoja. Yksi niistä on, miten varoja kannattaa jakaa listaamattomasta osakeyhtiöstä: palkkana, osinkona vai molempina – ja kuinka paljon? Tähän vaikuttavat yhtiön taloudellinen tilanne, varallisuus ja minkälaisia tavoitteita yrittäjällä on. Administerin kirjanpitäjän Ulla Soikkelin mukaan yrittäjän on tiedettävä, onko tarkoituksena nostaa […]

Lue lisää
Tilitoimisto jämsä

Jämsän Tilikeskus Oy liittyy Administer-ketjuun

21.09.2017

Jämsän Tilikeskus Oy ja sähköisen taloushallinnon edelläkävijä Administer Oy aloittavat yhteistyön Jämsän Tilikeskus Oy ja Administer Oy aloittavat yhteistyön, jonka myötä Tilikeskuksen asiakkaat pääsevät nauttimaan täysin paperittomasta taloushallinnosta ja talousjohdon asiantuntijapalveluista. Vahvasti suomalaisiin maakuntiin laajentuneen Administerin toimintaideana on tehdä työt lähellä asiakasta ja säilyttää työpaikat paikkakunnalla. ”Jämsän Tilikeskus Oy on pieni tilitoimisto ja halusimme varmistaa […]

Lue lisää

Asiakkaat sen tietävät: Nämä ovat sähköisen taloushallinnon valtit

14.09.2017

Nopeus, helppous ja ajantasainen tieto ovat sähköisen taloushallinnon kiistattomia hyötyjä. Sähköinen taloushallinto tuo hyötyä jokaiselle yritykselle, on toimiala mikä tahansa. Yrittäjän arki helpottuu huomattavasti, kun kirjanpidon ja laskutuksen kaltaiset tehtävät hoidetaan sähköisesti. Administerin asiakkaat pitävät sähköisen taloushallinnon suurimpina hyötyinä nopeutta ja reaaliaikaisuutta. Tämä käy ilmi Administerin palkanlaskijan Clara Nilssonin Svenska Handelshögskolaniin tekemästä opinnäytetyöstä. ”Yksikään haastattelemistani […]

Lue lisää

Ulkomaat kiikarissa? Muista viisi asiaa

31.08.2017

Toimintaansa ulkomaille laajentava yritys voi saada apua yhteistyöverkostosta, johon Administer kuuluu. Kansainvälistyminen vaatii yritykseltä osaamista, resursseja ja pääomaa. Hyvä suunnittelu ja valmistautuminen auttavat välttämään yllätykset. Administer on asiakkaidensa apuna myös kansainvälisissä asioissa. Tilitoimistoverkosto auttaa löytämään ulkomailta paikallisia taloushallinnon ja lainsäädännön osaavia kumppaneita, jotka hallitsevat esimerkiksi kirjanpidon, verotuksen tai yritysostoon liittyvät kiemurat. Administer kuuluu kansainväliseen taloushallinnon […]

Lue lisää

Varmista rahojen riittävyys – kassanhallinta ratkaisee

17.08.2017

Hyvät ennusteet kassavirrasta ovat keskeisiä tiukkojen tilanteiden välttämisessä. Kassavirrasta huolehtiminen on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä. Kassanhallinta ansaitsee erityistä huomiota viimeistään nyt, jos sen suunnittelu on jäänyt aiemmin vähälle huomiolle. Administer Oy:n liikkeenjohdon konsultti Harry Nordström huomauttaa, että monessa yrityksessä myynti on selkeästi vähäisempää tai jopa olematonta heinäkuussa. ”Samaan aikaan esimerkiksi henkilökunnan lomarahat lankeavat maksuun. Heikompi […]

Lue lisää

Mitä odottaa tilitoimistolta? Sataprosenttinen luottamus tärkeää

29.06.2017

Asiakasyritykset odottavat tilitoimistolta nopeutta, helppoutta ja kokonaisvaltaista palvelua. Hyvin sujuva yhteistyö helpottaa yrittäjän arkea. Laskettelukeskusta pyörittävä Häkärinteet Oy on ollut tilitoimisto Administerin asiakas pian kymmenen vuotta. Kun yrittäjä ja toimitusjohtaja Jukka Kirjavainen aikoinaan vaihtoi tilitoimistoa, hänelle oli tärkeintä laittaa ostolaskujen hallinnointi järjestykseen. ”Arkirutiinien helpottaminen oli ykkösasia. Aiemmin laskuja kerääntyi pöydälle ja välillä niitä jopa hukkui. […]

Lue lisää

Moni myy liian halvalla – vältä riskit

21.06.2017

Hinnoittelu vaikuttaa yrityksen kannattavuuteen. Sen määrittelemiseen on käytettävä aikaa ja vaivaa. ”Hinnoittelu perustuu pitkälti tietoon. Pitää ymmärtää markkinatilanne, yrityksen oma kulurakenne ja mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan”, sanoo tilitoimisto Administer Oy:n talousjohdon konsultti Leif Wesander. Mitä paremmin yritys on perillä näistä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se pystyy hinnoittelemaan ”oikein”. Wesander muistuttaa, ettei kuitenkaan ole olemassa yleispätevää […]

Lue lisää

Ottakaa minuun yhteyttä